Διατροφική Αξία του Κρέατος

 

Βασική διατροφική πηγή του ανθρώπου (ήδη από την λίθινη εποχή), το κρέας προσφέρει στον οργανισμό μας την καλύτερη ποιότητα πρωτεΐνης οποιοδήποτε άλλο τρόφιμο, και μάλιστα σε σωστό συνδυασμό με άλλες τροφές απορροφάται από τον οργανισμό στον καλύτερο μέγιστο βαθμό.

Η πρωτεΐνη του κρέατος είναι σημαντικός παράγοντας για τη σωστή λειτουργία των νεύρων, των μυών, των ορμονών, του δέρματος, του μεταβολισμού του οργανισμού.

Η βιταμίνη Β1 βοηθά στην εγκεφαλική και οργανική εξισορρόπηση του οργανισμού (συγκέντρωση, κόπωση, μνήμη). Άριστη πηγή αυτής της βιταμίνης είναι το χοιρινό κρέας.

Η βιταμίνη Β12, πολύτιμη για το νευρικό μας σύστημα και την ανάπτυξη των ερυθρών αιμοσφαιρίων βρίσκεται άφθονη στο βοδινό-μοσχαρίσιο κρέας.

Ακόμα η βιταμίνες Α (γερή όραση), D (γερά κόκαλα), E (γερό συκώτι και ανοσοποιητικό σύστημα), βρίσκονται σε σχετικές ποσότητες στο κρέας.

Μέταλλα και ιχνοστοιχεία που ρυθμίζουν τις διαδικασίες του μεταβολισμού όπως ο σίδηρος  (υπεύθυνος για την αιματολογική μας κατάσταση), το μαγνήσιο (επηρεάζει τη μυοσκελετική ανάπτυξη), το κάλιο (συμβάλλει στην ομαλή ανάπτυξη των νεύρων), το ασβέστιο (βασικός παράγοντας για τη σωστή δόμηση των οστών), το φώσφορο (για καλή όραση και σωστό μεταβολισμό), μπορούμε να τα βρούμε σε σημαντικές ποσότητες στα διάφορα είδη κρέατος.

Το κρέας λοιπόν αποτελεί ένα σημαντικό μέρος της διατροφής μας, είναι γευστικό, και εξαιρετικά θρεπτικό, απαραίτητο σε όλες τις ηλικίες.